دوست کاغذی

درباره کتابهایی که خوانده ام، می خوانم و خواهم خواند. شاید فیلم هم نقد کردیم

دوست کاغذی

درباره کتابهایی که خوانده ام، می خوانم و خواهم خواند. شاید فیلم هم نقد کردیم

مشخصات بلاگ

برای معرفی کتاب فیلم و سایر چیزها

آخرین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

ابزار مدیریت

دوشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۵۴ ق.ظ
بسم الله الرحمن الرحیم

دوستان سلام

یک سری از رفقای ما یک وبلاگ خوب در موضوع ابزارهای مدیریت راه انداختن که میتونه به دوستان در کارهاشون کمک کنه
زحمت کشیدند و یک کتاب بسیار کلیدی رو هم ترجمه کردند که میتونید مباحثش رو در همین وبلاگ ببینید
نظرات شما میتونه برای این دوستان هم انگیزه دهنده باشه، هم اصلاح و تقویت کننده
لینک وبلاگ هم اینه
امیدوارم مفید باشه

در ضمن در پیوندهای وب هم لینک شده
یا علی
  • مجید شفیعی

نظرات (۳)

سلام شعر رو ویرایش کردم حالا میتونید بخونید
پاسخ:
سلام

ممنون
مطمئن باشین برای اون تولد دوباره نیست مرگ تدریجیه
یقین دارم!و این یقین رو به پای غرورم نذارین به پای شناخت خودم و اون بذارین.
پاسخ:
تولد حتما چیز خوبی نیست که

ولی به هر حال تبریک داره

چون دو تا فرصت تازه داره و دارین

ازش خوب استفاده کنین

:)
دستشون درد نکنه ولی من کلا به حوزه ی مدیریت اصلا علاقه ندارم حالا هر نوع مدیریتی:))
پاسخ:
حتی به حوزه مدیریت خودتون و برنامه هاتون و اینها

فک نمی کنم

علاقه دارید نداشته باشید هم بهش دچارید


:)


@}-----

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی