دوست کاغذی

درباره کتابهایی که خوانده ام، می خوانم و خواهم خواند. شاید فیلم هم نقد کردیم

دوست کاغذی

درباره کتابهایی که خوانده ام، می خوانم و خواهم خواند. شاید فیلم هم نقد کردیم

مشخصات بلاگ

برای معرفی کتاب فیلم و سایر چیزها

آخرین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

تشکر از یک آیینه

دوشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۱:۴۷ ب.ظ

سلام

احتمالا خانمی است که با عنوان مرجان برای حقیر پیام خصوصی می فرستد و اغلاط املایی بنده را گوش زد می کند

از خواهر گل و آیینه وارم تشکر میکنم و خواهش که:

اول: این بزرگواری رو ادامه بدید

دوم: پیام رو عمومی منتشر کنید تا تشکر کنم از بزرگواریتون

سوم: تشکر بابت این دو مورد عیب پوشی و تذکر

ممنون


  • مجید شفیعی

نظرات (۷)

نه بابا مرجان  خانم چرا ؟من سعیدم.سعید

پاسخ:
سلام
زنده باشی سعید جان 
همان مرجان خانم درست است و بزرگوارند
و شما هم البته
تازه تو سعید هم هستی
:)
باسلام .بقول معروف از ما دیگر این حرفها گذشته بنابراین هیچ مزاحمتی ندارد وباعث خنده هم شده است بگذارید به یادگار بماند .در ضمن وبلاگ من خط خطی های تنهایی نام دارد که دلنوشته هایی از دانش آموزانم است.در پناه حق
سلام بعد مدتها دوباره سر زدم
سپاس از بانو مرجان بابت این بزرگواری
سپاس از شما جناب شفیعی بابت دل بزرگتون
این روزها هر کسی جنبه ی انتقاد شنیدن نداره
وبتون عالیست مث همیشه
امیدوارم فعال تر بشین به زودی
یاحق
پاسخ:
سلام
زنده باشید و منور کردید محقر من را با تشریفتان
به امید دوباره نوشیدن نتخابهای عالی تان در شعر پارسی
موفق باشید
:) 
با سلام .علیرضاخان این بار ذهن خلاقت اشتباه کرده است بنده با 23 سال دبیری به باز نشستگی خود نزدیک شده ام وشاید یکی از دلایل سحر خیزی پابه سن گذاشتنم است .پسر خوبم .تجربه معلمی به من یاد داده است که ایرادات را در خفا گوشزد نمایم.ودر مورداسمم یک اسم اصیل ایرانی است که با آن مرا می خوانند وهیچ احتیاجی به این تفاسیر ندارد .لطفا راه را اشتباه نرو .واز آقای شفیعی بابت این مزاحمت عذر خواهی می نمایم .
پاسخ:
سلام - با اجازتون - بانوی سحر - و به دلیل اینکه معلم خوبم هستید - پدر بزرگوارم، مرجان خانم عزیز

علیرضا جوان شوخ و شنگیست از طائفه سوته دلان 
بر من ببخشاییدش و از او در گذرید

درضمن اگر مطلبش را مزاحم میدانید امر کنید تا حذفش کنم
البته خواهم بوسیدش و دلش را به دست خواهم آورد، علیرضای بیش فعال عزیز را
زنده باشید
و ممنون از حضور و بزرگواریهایتان

یک زحمت: اگر ممکن است همراه نام زیبای مرجان آدرس وبلاگتان را هم ضمیمه کنید

و به قول مهرسایی یزدی: به خدا میدهمتان عاریه وار
:)
شاید مرجان نبوده 
شاید یکی بوده که از پست های تو میرنجیده بعد با اسم مرنجان یعنی رنجم نده برات کامنت میزاشته تو خیال کردی اسمش مرجان بوده 
شاید اصلا یکی دیگه بوده که خیلی دوستت داشته و اگر هم جان میخواستی بهت میداده و اون می اومده برات کامن میزاشته با اسم مستعار ارجان که تو مرجان برداشت کردی ...
اصلا شاید کس خاصی برات کامنت نمیزاشته و تو توهم کامنت داشتی...
اصلا شایدهم عین مستربین که دم کریسمس برای خودش کارت تبریک پست میکرد ، تو صبحهای زود برای خودت با اسم مرجان کامنت میزاری ....
و چندین مورد نظر دیگه که حضورا به عرض میرسد 

پاسخ:
سلام
زحمت کشیدی
از مرجان خانم بابت این بی تربیت عذر خواهم
و از تو هم بابت ذهن و کی بورد قوی یت تشکر می کنم
زنده باشی
بیا تا با فکت یه گفتمان بکنم
:))

سلام و خسته نباشید باز هم سر زدم مثل همیشه عالی بود!
نیستین؟ کم پیدایین؟

به هر حال موفق و آزاد باشید، ‌به خدا میدهمت عاریه وار!!!

 

پاسخ:
سلام
زنده باشید 
من که هستم! معذرت هم که بابت کم اومدنم خواستم
دوباره فعال می شم ان شا الله
ممنون
من هم به خدا میدهمتان عاریه وار
من هم از این بابت خرسندم.
پاسخ:
تو بودی؟
مرجان تویی؟
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی